ARAITZ



NIRE LOGELA

Nire logela nahiko berria da. Urte bat edo bi dauzka askoz jota. Atetik sartu eta ezkerraldean sofa laranja bat dago ohe handi eta altu baten azpian. Sofa honen aloban mahaitxo txuri bat dago eta honen azpian “puff” laranja bat. Mahaitxoaren gainean, minikatea, mobila uzteko tokia, nire bitxiak gordetzen dudan kutxa eta halako tontakeriak daude. Sofaren atzean, goiko aldean, pelutxe mordoa daukat, baina gehien gustatzen zaidana iskinan dagoen hartz erraldoia da.

 

            Ate atzean, hau da, logelara sartu eta eskumaldean, CD-ak gordetzeko altzaria dago. Pixka bat aurrerago joanda, idazmahaia dago, beti hankaz gora dagoena portzierto.Eskritorioaren gainean bi apal daude: bata liburuz beteta eta bestea, honen gainean, figuratxo mordoa daukana. Eskritorioaren  azpian aulki txuria dago, arrautz formakoa eta honen azpian alfonbra txiki brobil bat daukat oso marra koloredun politak dituena. Idazmahaiaren gainean baden bat dago hortxe bertan idazterakoan mahaian marrarik ez efiteko eta eskinan lanpara bat.

 

            Logelaren erdialdean, gutxigorabehera, lau fokodun lanparadago kokatuta.

 

            Nire gustokoa da nire logela nik aukeratu nuen eta.

 


Responder

